ntah larh tibe2 blackiez gadoh~~~aish-,-~~sal nie terlalu emotional larh~~x kan larh psal MG ko nk emo~~
tpi kalo ko x nk kwn aq x pe larh~~nk wat cam ner..org dh x sudi(!)x kan nk pakse kowt(!)pasal hal yg kecik nie pon kite boleh gadoh~~tgk lu sape mintak maaf dulu...aq x kan mintak maaf sbb nie bkn salah aq....ko yg nk besar-besar kan....kalo ko nk kwn aq lagi...aq akan terima ko dgn hati trbuka....aq pon x nk larh kehilangan kwn yg baik cam ko.....dhlarh malas nk type panjang lebar....tunggu larh hari isnin nie(15.8.2011)(!)gtg...*waves hands*
1st time BLACKIEZ bergadoh~~
at 19:54
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



0 comments:
Post a Comment