kalo dpt minum starbuck segar sikit tekak nihh~`

shock expression adik aku x larh secomel minho punyer shock expression~~hahaha..mianhae!!hahah XD
pastu chatting2~awak saya lagih!!untong arh!!!
minho oppa,u so sexeh!!!alamak tergugat iman nih!!hahah XD sexy betl badan minho nih!!>.<hahaha XD
tergoda,kan???heheh XD
knape nih???merajuk kerr??alaa..buchuk2 ahhahah XD sape buat minho sedih nih???minho oppa,dont do like that..chu too cute!!!cant stand it XD LAWL XD







0 comments:
Post a Comment